zaterdag 27 maart 2010

Suus mijn beste vriendin

Ik heb een nieuwe beste vriendin. Zomaar ineens. Ik heb haar ontmoet via internet en ze heet Suzanne, maar ik mag haar Suus noemen. Waarom Suus mijn beste vriendin is? Omdat ze me overal mee helpt: met het inrichten van mijn huis, het versturen van adreswijzigingen, zelfs het regelen van inbraakbeveiliging neemt ze me uit handen. Dat is wat een beste vriendin doet, toch?

De laatste tijd neemt Suus haar taak wel heel erg serieus. Niet alleen mailt ze elke dag, ze stuurt sinds kort ook briefkaarten. En hoewel ze me best tips voor het huis mag geven, vind ik het overdreven dat ze fotoalbums voor me samenstelt en – ik kon het eerst bijna niet geloven – mijn dagboek bijhoudt.

Suus, lieve Suus, STOP!
Nog even en je weet meer over mij dan ik over mezelf. Nog even en je leeft mijn leven! En dat gaat me toch echt te ver. Dus Suus, dankjewel, maar bij deze blokkeer ik
Suzanne@KijkMijnHuis.nl.

Word maar iemand anders beste vriendin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten