maandag 3 januari 2011

Jaaroverzicht

Het is 2011 maar het Nieuwjaarsgevoel voel ik niet. Nog niet. Door 1 januari 7:15 mijn bed in te rollen begin ik het nieuwe jaar met een flink verstoord bioritme. Ter indicatie: het is nu bijna 1:00 ’s nachts en ik heb zin in lunch. Slapen heb ik sowieso opgegeven, morgen weer een dag, nacht, dagnacht. Nachtdag?

In mijn 1001 pogingen tot slapen van de afgelopen uren vond ik trouwens wel een verklaring voor mijn gebrek aan Nieuwjaarsgevoel: ik heb geen jaaroverzicht gepubliceerd. Elk zichzelf respecterend medium doet dat, dus waarom Speciaaltje niet?

Om het niet nog langer uit te stellen heb ik het overzicht niet zelf gemaakt, maar laten maken. Door Facebook. Conclusie: 2010 was het jaar waarin ik één scriptie schreef en heel veel festivals bezocht. Mijn doel voor 2011 laat zich raden: nog een scriptie, meer festivals en een baan. Een echte.

Beste wensen allemaal!

1 opmerking:

  1. Ik had nooit gedacht dat ik miljonair zou worden door een loterij te winnen, maar Lord Bubuza heeft het voor mij mogelijk gemaakt. Deze man is een God op aarde, ik heb jaren in de loterij gespeeld zonder te winnen, dus ik sprak met mijn vriend die massaal won en hij vertelde hoe heer Bubuza hem het winnende nummer gaf. Ik heb via WhatsApp contact opgenomen met Lord Bubuza: +1 984 240 7211 om hulp te zoeken. Hij zei dat er een spreuk zal worden uitgesproken en dat mijn winnende lotnummer zal worden onthuld. Ik deed wat hij opdroeg en de spreuk werd uitgesproken, heer Bubuza gaf me wat cijfers en vertelde me wanneer en waar ik de loterij moest spelen die ik deed en zie, ik won $ 562.600.000 miljoen US dollar. Ik ben vandaag een miljonair met de hulp van de heer Bubuza-spreuk en het winnende nummer. Laten we armoede uitroeien, ik zal voor altijd over u getuigen, heer Bubuza, omdat u mij miljonair heeft gemaakt. Neem contact met hem op voor hulp om een loterij te winnen via WhatsApp: +1 984 240 7211 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen